نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

بسم رب الشهداء و الصدیقین

به نام خدا و به یاد خونین کفنانمان

خدمت برادران پاسدارم سلام عرض می کنم. امیدوارم همچنان مقاوم و استوار باشید که یقین دارم هستید

نمى‌دانم چرا حرفى براى گفتن ندارم شاید دلیلش این باشد که شما الگوى همه چیزید
ایمان و اخلاص ، شهامت و شجاعت ، صبر و استقامت ، گذشت و ایثار ، وفادارى و فداکارى .
به هر جهت به وجودتان افتخار می کنم و به خودم مى‌بالم که مدتى با شما بودم ، برادران اطاعت از امام را فراموش نکنید که رمزپیروزیمان است. 

درود به رهبر بحق محرومان خمینی کبیر

درود بر روحانیت اصیل و مبارز

استوار باد دولت مکتبی برادر رجایی   

والسلام                                        

الیس الصبح بقریب

حمید قبادى نیا 29/3/60

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی