نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

دیدار با خانواده شهید علی اصغرگذاری

| سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دیدار با خانواده شهید گذاری

 

«غلامرضا درویش نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از دیدار هفتگی با خانواده شهدا خبر داد و اظهار کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا به ویژه مادران شهید طبق سنت بیش از ۹ ساله که یادگار استاد فقید خادم الشهدا حاج احمد یلالی بود هر چهارشنبه به دیدار خانواده های شهدا می رویم.

 

فعال فرهنگی کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان آبادان افزود: در هفته گذشته به همراه فرمانده بسیج دانش آموزی، فرمانده حوزه بسیج شهری سیدالشهدا و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان آبادان به دیدار خانواده شهید والامقام علی اصغر گذاری رفتیم.

 

وی هدف از دیدار با خانواده شهید گذاری را گرامیداشت حماسه کوی ذوالفقاری آبادان عنوان کرد و ادامه داد: مادر و خواهر شهید بزرگوار خاطراتی از این شهید والامقام بیان کردند.

 

درویش نژاد تصریح کرد: قطعا حماسه مردم آبادان در ذوالفقاری نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است و حقیقتا اگر مقاومت مردمی و این حماسه ماندگار نبود ممکن بود سرنوشت جنگ در مسیری دیگر قرار گیرد.

 

وی شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و تصریح کرد: همواره حرمت خون شهیدان و یادگاران آنان را باید پاس داشت و به گفته مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

فعال فرهنگی کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان آبادان به فعالیت خادم الشهدا «حاج احمد یلالی» نیز اشاره کرد و گفت: ایشان از فعالان حوزه ایثار و شهادت بود که نزدیک به دو دهه از عمر خود را وقف خدمت بی منت به خانواده های معظم شهدا و یاری محرمان کرد.

 

وی یاد آور شد: حاج احمد یلالی همیشه در مسیر معرفی شهدا پیشتاز بود اما متاسفانه پس از یک دوره مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) به دیار حق شتافت تا در روز شهادت حضرت امام رضا (ع) به همرزمان شهیدش بپیوندد و با عزت در مزار شهدا شهرستان آبادان تشیع شد.

دیدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی