نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

معلم آبادانی، محمدرضا ریاحی سامانی

| سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۰ ق.ظ

محمدرضا ریاحی سامانی

تنها یک ماه بعد

   نام: محمدرضا ریاحی سامانی
پدر: غلامرضا-کارگر
مادر: فردوس-خانه دار
حرفه: تراشکاری
مدرک: دیپلم ریاضی
شغل: معلم
اعزام: ۱۳۶۱/۳/۲۰
شهادت: ۱۳۶۱/۴/۳۱ - شلمچه
تنها حرفی به عنوان آخرین کلمات روی کاغذ می آورم تا بلکه آنان که برای در هم کوفتن برخاسته اند بفهمند که الهامات امام خمینی، عاشقانی ساخته که هیچ سر از پا نمی شناسند.

و اما ای پدر صالح و مادر مومنه ام! حلالم کنید مخصوصا در ایامی که پدر پیر و عزیزم احتیاج به من داشت که عصای دستش باشم.

من از مال دنیا چیزی ندارم زیرا با فقر و بدبختی بزرگ شده ام وطالب مال دنیا و گردآوری آن نبودم.
در مورد دفن کردن من ، آرزو دارم در کربلا دفن شوم ولی اگر امکان نداشت نمی خواهم شما را به زحمت بیندازم زیرا سرور شهیدان جنازه ما را به کربلا خواهد برد.
همگی شما را دوست دارم. 

  💠معلم آبادانی، محمدرضا ریاحی سامانی تنها یک ماه بعد از اولین اعزامش به جبهه به شهادت رسید تا مصداقی باشد از این حرف امام خمینی(ره) که: "خوشا به حال شهدا، که ره صد ساله را یک شبه طی کردند.‏‎ ‎‏معلوم نیست ما چطور خواهیم مرد.‏"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی