نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

می روم مادر که اینک کربلا می خوانَدَم!

| دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۰۶ ق.ظ

هوشنگ قاسمی زاده

🔸منتظر تولد بچه شان بودند.نذر کرد که اگر دختر شد اسمش فاطمه باشد و در گرمترین روزهای تابستان روزه بگیرد.

🔹فاطمه ۴ ماهه بود که قصد رفتن به جبهه را کرد. گفتم: من با این بچه‌، تنها چه کنم؟ گفت: فاطمه ما هم مثل فاطمه هایی که پدرشان شهید شده! 

🔸روزهای آخر نوحه های آهنگران را می خواند و برسینه میزد.با۲برادر و۲داماد خانواده به جبهه رفت وسرانجام فرزند《حسن و مادرِ شهیدش شهربانو》،بسیجی هوشنگ قاسمی زاده در۱۳۶۱/۴/۲۳(۲۱ ماه رمضان)با زبان روزه در عملیات رمضان به شهادت رسید. 

   💠می روم مادر که اینک کربلا می خواندم
از دیار دور یار آشنا می خوانَدم
مهلت چون و چرایی نیست مادر،الوداع!
زان که آن جانانه بی چون و چرا می خواندم   
وای من گر در طریق عشق کوتاهی کنم
خاصه وقتی یار با بانگ رسا می خواندم
بانگ «هل من ناصر»از کوی جماران می رسد
در طریق عاشقی روح خدا می خواندم
می روم آنجا که مشتاقانه باحلقوم خون
جاودانْ تاریخ ساز کربلا می خواندم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی