نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

رندان تشنه لب!

| شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

 

محمود صنگورنژاد

 

 

  کنار تکیه امام حسین(ع) خاطرات خدمت خود و برادرم محمود را در محرم سالهای قبل مرور و از آقا گله می کردم که چرا بعد از گذشت ماهها خبری از اسارت، شهادت و حتی پیکر محمود نیست! آن شب خیلی گریه کردم و به خواب رفتم. 

   در عالم رویا کاروان امام حسین(ع) را در راه کربلا دیدم.جلوی راه کاروان نشسته بودم.ماجرا را پرسیدند؛ به حضرت عباس(ع)علت را عرض نمودم.با اشاره آقا، علمدار کاروان فرمودند: دستهایت را بالا بگیر. شیئی را به بالا پرتاب کردند که در برخورد با دستهایم علامت سبز و قرمزی برجای گذاشت! از جلوی کاروان به کناری رفتم!  ازخواب پریدم.خوشحال بودم.نماز شکر خواندم.عالمِ مُعبِّری چنین تعبیرکرد: 

برادرت شهید شده و پیکرش ۲ روز دیگر برمی گردد؛ و شد آنچه باید!  

  💠۲۱ تیرماه سالروز شهادت خادم الحسین(ع)، سرباز ارتش-لشکر۲۱حمزه- "شهید تشنه لب"محمود صنگورنژاد در روزهای پایانی خدمت سربازی و جنگ است. پیکر محمود بعد از ۴ ماه از زمان شهادت در گلزارشهدای قم به خاک سپرده شد🌹

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی