نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

من علیرضا ۲۱ سال دارم!

| سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸ ق.ظ

شهید علیرضا بدری اقدم                       
شناسنامم میگه۲۱فروردین۴۴در آبادان بدنیا اومدم.پدرم اسماعیل،استوار شهربانیه واسم مادرمم،نارخانمه.  

  مثل همه بچه های آبادان عشق فوتبال بودم امادرکنارش خیلی هم درسخون. آخرشم دانشگاه قبول شدم؛رشته مکانیک!  

توی همون فوتبالم که بازیه تعداد بازیکنای دوطرف برابره اماجنگی علیه ماراه انداختن که توی تاریخ نظیرنداره.۶۰ نفربه یک نفر!!۶۰ تا کشور هرچی داشتن ریختن روی سر یک کشور تنها! مثل همین الان که هنوزم جنگه! منم دانشگاهُ ول کردم رفتم جبهه.مثل خیلیای دیگه. مثل چمران!  

   مثل همچین روزی-وسط تیرماه که از آسمون آتیش میباره-اون روز توی قلاویزانِ ایلام بخاطر امنیت شما خوبان مشغول نبرد بودیم که یک دفعه سرم تکان شدیدی خورد! ترکش خورده بود به سرم! بقیه ش را بعدا براتون تعریف می کنم؛ توی بهشت! 

من شهید علیرضا بدری اقدم هستم. ما توی قلاویزان ۶هزارتا !! شهید دادیم. 

بامعرفتها! هرروز ما شهدا رو یادکنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی