نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

قسمتى از وصیت نامه شهید بیژن قاسمى

| شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ق.ظ

سرباز رشید ارتش اسلام شهید بیژن قاسمی

وقتى که مردم دستهایم را از تابوت بیرون بگذاریدکه بدانند به آنچه خواستم نرسیدم و چشمهایم را باز نگذارید که بدانند چشم انتظار بودم، آنک تکه یخى روى قلبم بگذارید که بجاى مادرم اشک بریزد!  پدرم و مادرم نمى‌دانم که از شما چطور تشکر کنم که من را به راه راست هدایت کردید و من به سربازی و به جبهه ها رفتم و به رزمندگان پیوستم.

🔸پدر و مادر من نمى‌دانم که شما با چه زجرى بچه را بزرگ کردید و براى شما سخت است که او را از دست بدهید ولى پدر و مادر جان! این قسمت همه است که باید بروند و هیچ کس در دنیا نمی ماند.

💠امروز ۶ تیرماه سالروز شهادت سرباز رشید ارتش اسلام شهید بیژن قاسمی از افتخارات آبادان قهرمان است. شادی روحش صلوات🌹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی