نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

توئی که نمی شناختمت!

| چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۲۷ ب.ظ


شهید بهزاد قائدی بارده

 

در روستای بارده از توابع استان قهرمان پرور چهارمحال وبختیاری متولد و در آبادان بزرگ شد. قبل از انقلاب عضو تیم ملی و قهرمان بوکس آسیا بود. وقتی وارد روستا می شد ۳۰-۲۰ تا بستنی می خرید و بین بچه ها می رفت‌. برآوردن نیاز مستضعفین روستا جزو واجبات زندگیش بود.

🔶بخاطر تسلط به زبان عربی و ورزشکار بودنش، در جبهه در واحد شناسایی خدمت می کرد. در حین شناسایی در عراق پایش روی مین رفت و شدیدا مجروح شد که در نهایت منجر به اسارتش شد ولی بدلیل عدم رسیدگی لازم در اسارت پایش قطع شد.

🔷بعد از چندسال از اسارت آزاد شد ولی دوباره با وجود یک پای قطع شده و بیماریهای ناشی ازاسارت به جبهه برگشت ودچار ۷۰ درصدجراحت شیمیایی شد که تا پس از شهادت، دوستان و آشنایان از این موضوع اطلاع نداشتند. بعد از شهادت جانبازی ایشان مُحرز و ثبت شد! برادرش هم جانباز ۷۰ درصد بود که این موضوع بعد از شهادت مشخص شد.

💠امروز ۲۸ خرداد سالروز شهادت شهید بهزاد قائدی بارده است. شادی روحش صلوات🌼

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی