نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

شهید حسن سروندی

| شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ق.ظ

حسن سروندی

فقط شما را به توحید توصیه می کنم!  

به مادرم توصیه می کنم که بر سر مزار من کم بیاید که یک دفعه خسته اش نشود .نمی گویم گریه نکن. به قول برادر محسن قرائتی مادر چطور می تواند گریه نکند در صورتی که تکه ای از جانش را داده است خوب از هر لحاظ من ارزش گریه های تو را ندارم.  

💠حسن سروندی در مهرماه ۱۳۴۲ در آبادان متولد شد. او به مدت ۲ سال در گروه جنگ های نامنظم شهید دکتر چمران بود و در سال ۶۱ به کردستان رفت. روز ۲۴ خرداد ۱۳۶۱ در حین انجام گشت شناسایی اسیر شد و در همان ساعات اولیه اسارت به شهادت رسید.

نظرات  (۱)

  • محمد حسن ادریسی نیا
  • بسم رب الشهدا 

    سلام ...

    بنده محمد حسن ادریسی نیا هستم . 

    شهید حسن سروندی دایی بنده هستن . همه اطلاعات درست است ولی پیکر پاک شهید هنوز تفحص نشده است و این مطلب غلط است .

    مزار او در شهر شیراز خالی است و فقط یک دست لباس بسیجی در آن گذاشته شد ...

    لطفا پیگیری کنید . عاجزانه خواهش میکنم پیگیری کنید و پیکر شهید را به وطن برگردانید ... یا علی .

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتان بابت مطالعه و پیگیری وبلاگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی