نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

شهید کریم دویرزاویان

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۲ ق.ظ

 

دیشب که خواب بودیم!

🔸برادرم! امیدوارم از آن عده از انسانهایی باشی که هر روز به فکر کارهای روز قبل می افتد و در جهت تکامل به سوی خداوند باریتعالی خود را اصلاح می کنند.

🔹همیشه به برنامه هایی که امام (برنامه شانزده گانه یک مسلمان ) تاکید کرده اند عمل کن!

🔶برادر! اینجا افرادی وجود دارند که به مرحله ای از خودسازی رسیده اند که در سنگرهایشان ، در نیمه های شب بجای دیدن بعثیهای کافر، امام زمان ولی عصر (عج) را می بینند! دلیل اینکه همه او را نمی بینیم تماما گناهان ما است و خوش بحال کسی که ببیند! امیدوارم تو هم به این موفقیت برسی. 

🔷و اگر دیدی یک روز نماز خواندن برای تو یک چیز خسته کننده شده این از این(بابت است) که ایمان تو مقداری سست است. سعی کن همیشه صبح زود نماز صبح و (زود) تمام نماز های یومیه را بخوانی و در مسجد بخوانی!

🔸و تحلیل های سیاسی را گوش کنی و بخوانی و بخوانی که در جنگ آینده ما با آمریکا طرف هستیم وباید از هم اکنون خود را بسازیم !

💠فرزند آبادان، دانشجوی دانشکده نفت آبادان و از اعضاء کمیته ارزاق، شهید کریم دویرزاویان؛ مثل دیشبی که خواب بودیم درسپیده سحر۱۳خرداد ۶۰ به شهادت رسید.

 

🌷 برای شادی روح این شهید بزرگوار صلوات 🌷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی