نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

شهید محمدرضا قنواتی هندیجانی

| جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ق.ظ

 

 

سربازی که در وصیتش خود را شهید می نامد!!

🔸من لیاقت شهید شدن را ندارم ولى امیدوارم که این وصیت من در دل مابقى برادران جانباز هم بنشیند و آنها هم مانند من و دیگر برادرانم براى حفظ اسلام و نگهبانى مرزهاى کشورمان بیایند و مردانه بجنگند.

 

🔹من سرباز شهید محمد رضا قنواتى قسم خوردم که تا زمانى که خون در رگهاى من وجود دارد براى امام و اسلام بجنگم و هرگز یک قدم به عقب نروم و دوست داشتم با افتخار به شهادت برسم و با خون خودم خاک فکه را رنگین کنم و ما بقى خاکمان را از بعثیان کافر بگیرم و اسلام را به سایر کشور هاى دنیاى رایج کنیم تا بفهمند که اسلام چیست دارى چه قدرتى است.

به امید آن روز که اسلام واقعى در تمام کشورهاى جهان رواج پیدا کند.

 

۹ خردادماه سالروز شهادت فرزند آبادان، سرباز سرافراز ارتش اسلام شهید محمدرضا قنواتی هندیجانی گرامی باد🌼

 

🌷 برای شادی روح این شهید بزرگوار صلوات 🌷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی