نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

جشن مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید


جشن های زیرسایه خورشید از سال 1386 به همت موسسه خدمات مشاوران جوانان آستان قدس رضوی و با رویکرد بیان مفاهیم سبک زندگی رضوی آغاز گردید، که با استقبال مردم در شهرهای مختلف کشور عزیزمان و کشورهای دیگر روبرو شد. با تلاش های صورت گرفته در این چند سال برنامه های متنوع صورت گرفته است از جمله برنامه های انجام گرفته در این چند سال ، جشن‌های مردمی در شهرها و روستاها،حضور در بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی، حضور در زندان، حضور در مناطق محروم، حضور در منازل شهدا، جانبازان و بیماران، حضور در برنامه شبانه صدا و سیما، دیدار با نظامیان و فدائیان ولایت، حضور در مزار شهدای گمنام، مهدهای قرآنی، دیدار با اصحاب علم و فرهنگ، جشن شکوفه‌های نور ویژه دختران، جشن ازدواج، دیدار با تشکل‌های دانشآموزی و غبار روبی امام‌زادگان از برنامه‌هایی است که در طول جشن های زیر سایه خورشید اجرا شده است.

جشن زیر سایه خورشید امسال با شعار؛ )حضورتان در تمام زندگیم جاریست یا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در ۳۱ استان و 22 کشور جهان از 14مرداد تا  24 مردادماه برگزار ‌شود.

هدف جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید, تقویت فرهنگ زیارت از دور، که اویس قرنی سمبل زیارت از راه دور حجت خدا می باشد. مردم ما به تشییع شهدا، ضریح گردانی و تبرک جستن از پرچم امام رضا(ع)  به دلیل جایگاه و مقبولیت امامان معتقدند


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی