نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آبادان

| شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ

خبرگزاری فارس: تشییع پیکر مطهر دومین شهید مدافع حرم آبادان

پیکر شهید احمد مکیان، شهید مدافع حرم آبادان فردا در این شهرستان تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز جلسه بسترسازی استقبال و تشییع پیکر مدافع حرم شهید «احمد مکیان» با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آبادان، فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان، خانواده شهید مکیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری ویژه شهرستان آبادان برگزار شد.

بر همین اساس تمامی هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید و مراسم تشییع دراین شهرستان انجام پذیرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پیکر مطهر این شهید امروز بعدازظهر ساعت 16 از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی وارد آبادان می‌شود.

همچنین مراسم وداع با این شهید والا مقام، امشب ساعت 22 در مسجد امام رضا(ع) واقع در ایستگاه شش کوی ذوالفقاری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، فردا یکشنبه مراسم تشییع شهید «احمد مکیان» از ساعت 17 و 30 از محل مصلی نماز جمعه آبادان تا مسجد امیرالمومنین صورت گرفته  و از آنجا به ماهشهر و متعاقباً به قم منتقل خواهد شد.

طبق وصیت‌نامه  شهید مکیان، قرار است پیکر وی در شهرستان قم و در جوار همرزمانش به خاک سپرده شود.

بر اساس این گزارش، شهید «احمد مکیان» از نیروهای بسیجی شهر آبادان بود که چندی پیش در دفاع از حرم آل الله در حلب سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی