نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

رهبر ما سیدعلی خامنه ای

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: دفاع هشت ساله‌ی ملت ایران مجموعه‌ی در هم تنیده‌ای از عظمت‌های یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه‌ی شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده‌ی دیگر به چشم می‌آید.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولى‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع هشت ساله‌ی ملت ایران مجموعه‌ی در هم تنیده‌ئی از عظمتها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت میتواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره‌کننده‌ئی است که در این مجموعه‌ی شگفت آور، برجسته‌تر و گرانبهاتر از هر پدیده‌ی دیگر به چشم میآید. این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه‌ی انسانی است که خود و همه‌ی شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده است.
خانواده‌های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده‌اند.
سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سیّدعلی خامنه‌ای
۳ مهر ۱۳۹۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی