نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

وصیت نامه شهید مصطفى (نادر)شیرى پور

| جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ق.ظ


...و در زندگى کارى جز رفتن نیست و من هم به اینجا آمده‌ام تا بروم، بروم به دارآخرت، آمده‌ام تا که با رفتنم شاید آمرزش نصیبم شود و آمده‌ام تا بروم براى شادشدن از فضل و نعمت خدا که او اجر مومن را ضایع نمى‌کند و ... یستبشرون بنعمه من الله و فضل و ان الله لا یضیع اجرا المومنین.

وصیت مى‌کنم که اگر از من جسدى باقى ماند آنرا در مزار شهدا (شیخان ) در قم دفن کنند و اگر قادر نبودید آخر سردرهر جایى که خانواده راضى شدند دفن کنید و به مادرم در موردگریه کردن فشار زیاد نیاورید ولى هر وقت خواست گریه کند او را به یاد این نکته بیاورید که او اولین مادرى نیست که فرزند خود را از دست میدهد. هر پنج شنبه براى آمرزش خطاهایم پولى صدقه دهید و از هر که مرا مى‌شناسد میخواهم و بلکه او را قسم میدهم که هر وقت و در هر جایى دلش بیاد خدا شکست و اشکش جارى شد از من یاد کند و برایم طلب مغفرت کند، قریب کمتر از 6 ماه نماز و کمتر از 10 روز روزه قضا دارم که هر کس توانست مقدارى از آن را ادا کند اما شما را به پیروى از امام خمینى و اطاعت بى‌چون وچرا از راهش که همانا راه امام زمان است توصیه مى‌کنم و من در تمامى عمرم نتوانستم موقعى به این‌پیرکبیرکمک کنم و شما را توصیه به حمایت شدیداز انقلاب مى‌کنم که نعمت بسیار بزرگى را خدا به ما ارزانى داشته است و با هر کس که از روى عناد با این انقلاب دشمن است به مقابله برخیزید و در خاتمه از همه حلالیت مى‌طلبم .

نظرات  (۱)

سلام وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به بنده هم سر بزنید و نظرتونو بگید
پاسخ:
سلام
نظر لطفتون هست
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی