نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

فرازی از وصیت نامه شهید خسرو امینیان

| چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ب.ظ

سفارش من ادای نماز اول وقت و شرکت در نماز جمعه می باشد.


گزیده ای از وصیت نامه شهید خسرو امینیان

نظرات  (۷)

  • محمد ظفری
  • من در سال۶۷ در طرح وعملیات قرارگاه کربلا بودم ایشان هم فرمانده گردان ۶۰۱ مجلاتی بود  گردان در دز مرزی مستقر بود بین کوت سواری وپاسگاه زید  .شب ساعت ۱۰ در حال بازرسی از خط بود که خمپاره ۸۱ زوی دژمرزی بین پایش منفجر میشود . به بیمجارستان میبرند و با سلام بر فاطمه یاحسین یا جسین  گویان شهید میشود . ساعت ۱۰ شب من به عنوان جانشینش او فرستادند وبعد از مدتی شانه ساز فرماندهی گردان را به عهده گرفت . در ضمن امینی  هم همشهری من بود هم رفیق گرمابه و گلستان

    پاسخ:
    سلام وقت به خیر، شماره تماسی ارسال کنید که ارتباط برقرار بشه ، مطالبی اگر دارید در این وبلاگ بارگذاری بشه
  • کیو مرث جانبرارزاده ارمکی بابل
  • روحش شاد 

  • کیو مرث جا نبرده ارمکی
  • سلام من هم درخدمت این سردار برزگوار بودم انسان بزرگواری بود روحش شاد در گردان 601 محلاتی در پاسگاه زید دریاچه ماهی واروندرود  

    سلام روح  ان مرد ا لهی شاد

  • خسرو امینیان
  • روحت شاد عمو جان من پسر بردار سردار هستم هم اسم عموم خسرو امینیان
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوشحال شدیم
    خانواده شهدا بازدید کننده این وب هستند
    روز شهادت ایشان شهید امینیان در حال بازدید از خط بود بر روی خاکریز مقابل اروندرود  ؛ دشمن بعثی در حال اماده شدن برای تک و حمله به ایران بود آن تک ناجوانمردانه که نیروهای ایران را تا سه راه حسینیه به عقب راند ؛ شهید امینیان با وجود چیزی حدود 300تا 400 نفر نیرو چنان هیجانی در گردان ایجاد کرده بود که احساس میکردی در یک لشکر قرار گرفته ای ؟ هرگز شجاعت ایشان را از یاد نخواهم برد خدا میداند هیچ برخورد بدی در 15 ماه همکاری با ایشان ندیدم روحش شاد . رجبی از خراسان
    پاسخ:
    سلام
    حقیقتا استفاده کردیم.
    ممنون از خاطره شما
    سلام من رجبی از مشهد درسال ۶۷ درکنار شهید امینیان در گردان ۶۰۱ شهید محلاتی فرمانده ادوات گردان بودم حتی موقع شهادت بالای سر ایشان بودم درحال بازدید از خط مقدم در یاچه ماهی بودیم که تانک مستقیما ایشان را هدف گرفت بی سبم چی ایشان در لحظه بشهادت رسید و امینیان مجروح شد سعی کردیم ایشان را با جیپ به بیمارستان امام رضا در شلمچه برسانیم ولی فرصت کافی نبود بشهادت رسید هرگز فریادهای امینیان یادم نمیرود درحال مجروحیت داد میزد برید توسنگرها ، مشهدی بچه هارو ببر تو سنگر ، روحس شاد ۹۳۰۶۸۳۷۶۱۹
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    از آشنایی با شما خوشوقتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی