نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

بخشی از سخنان شهید عبدالرضا موسوی

| شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ
ما بر حقیم و از مکتب و انقلاب و میهن خویش دفاع می کنیم و قطعا پیروز خواهیم شد اگر چه همه ما کشته شویم ولی با شهادت خویش پایداری و سازش ناپذیری مکتب و انقلاب خود را در تاریخ ثبت خواهیم کرد.

امروز همه اسارت ما را می طلبند و این ما هستیم که باید انتخاب کنیم، یا سلاح ایمان و شهادت و مقاومت و یا از دست دادن حیثیت و شرافت و عزت و کرامت و آزادی و استقلال خویش را و امروز تنها خط شهادت طلبانه به عنوان استراتژی اساسی و اصلی انقلاب تداوم بخش خروش انقلاب است زیرا در این استراتژی نیروهای اصیل و پاک باخته فدا می گردند تا ارزش های متعالی انسانی و الهی استقرار یابند.

باید خویش را از قید تمامی آلودگی ها و منیت ها آزاد سازیم و در حقیقت به وجهه اساسی جهاد که مبارزه و کوشش در جهت تصحیح وجودی و نزدیکی و انطباق بر معیارهای انسان ساز اسلام است روی آوردیم و بدانیم که بالاترین جهادها، کوشش بی ریا و فداکاری بی نام و نشان و خدمت های مخلصانه و مومنانه است. بی این ها هیچ گونه لیاقت و صلاحیت امری را متصور نباشید.

اگر اصلی ترین موضوع که محور عمل و نیت ماست خدا باشد جبهه و جنگ بهترین میدان عمل جهت شناخت درون مان است که تا چه اندازه شرک آمیز با مسائل برخورد می کنیم و خود را ارزیابی کنیم. این شرایط و حضور در جبهه و جنگ را اگر درک کنیم و معنا و مفهوم واقعی و فعال و خدایی خود را بازیابیم به حرکت ما جهت و شتاب الهی می بخشد.

درود بر شهیدانی که راه شهادت خویش را پر التهاب و با اشتیاق گشودند و آن را سربلند و سرخ به پایان رساندند و کربلای بستان و سوسنگرد را رنگین و سرخ فام نمودند. اکنون سپاه ما به این شهیدان افتخار می کند زیرا شهادت فخر اولیای ما بوده است. امروز به بزرگداشت مطهران جاوید و سرافرازی ایستاده ایم که با تقدیم هستی خویش نظر به وجه الله دوخته اند و از ظلمت و حجاب زندگی رهایی یافته و به حد نهایی تکامل گام نهاده اند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی