نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

علی اکبرهای امام خامنه ای

| چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۱۰ ق.ظ

💟 یک روز که داشتیم با هم حرف میزدیم بهش گفتم چرا این کارها رو میکنی؟ چرا میری؟ من دلم برایت خیلییی تنگ میشه...😔
من میگفتم و او میگفت...  
من دلایل خودم را می آوردم واز دلتنگی های بدون او میگفتم و او با حرفهای زیبا و دلایل محکمش به دلم آرامش عجیبی میداد...✨
مثلا بهم میگفت "مامان جونم توکل بر خدا
 هر چه که خدا بخواهد.. "
" عزیزم تو خیلی قوی هستی
 توکلت رو هم قویتر کن..."
خلاصه حرفهاش خیلی به دلم می نشست....

💟 با لحن شیوا و بیان زیبایش میگفت"شیعه واقعی اونیه که هنوز ولی حرف نزده اون بگیره ، اون بیفته براش...
بدونه ولی چه در دل داره و چه چیزی ازش میخواد ...
 حرف دل ولی رو بخونه و بدون هیچ تعللی بهش عمل کنه
 شیعه اینه ...
نه اینکه صبر کنه تا ولی چیزی رو به زبان بیاره ،  
نباید خدای نکرده ما اینقدرر ضعیف باشیم تا ولی چیزی رو چند بار بگه
 اون موقع چه فایده؟! اینکه دیگه فایده  ای نداره...

💟 یادمه با خودش زمزمه میکردو میگفت:
 رهبرم  لب تر کند جان را فدایش میکنم....❤️
گفتم عارف جان...
  دست راستش را برد بالا با انگشت اشاره دست را تکان داد و گفت رهبرم لب تر نکرده جانم را فدایش میکنم....❤️

ای جانم  بفدایت پسرم  که نزد اهلبیت(ع) رو سفیدم  کردی❣️🕊️
خدا از ذره ذره اعمال دنیویت راضی باشه و تورا در بهترین جای بهشت خصوصا در جوار حضرت علی اکبر رشید(ع) قراربده

علی اکبرهای امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی