نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

جهاد آخرین روز های دی ماه

| دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۱۳ ق.ظ

پروژه شیب بندی سقف منزل خانواده نیازمند روستای تنگه 2 به پایان رسید.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار کانون تخصصی ایثار و شهادت باقرالعلوم علیه السلام از اتمام پروژه شیب بندی سقف منزلی در روستای تنگه 2 از توابع شهرستان آبادان خبر داد.

رضا احمدی گفت این پروژه کار مشترکی از گروه جهادی انصارالمهدی عج ، گروه جهادی شهید عیسی زاده و گروه جهادی خضرنبی بود که به لطف الهی در دو جمعه پیاپی در تاریخ های 21 و 28 دی ماه انجام گرفت.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی عج از حضور نیروهای جوان مومن و انقلابی در گروه های جهادی به صورت داوطلبانه و با شوق فراوان خبر داد. این پروژه با هزینه ی 25 میلیون ریال به پایان رسید.

برادر رضا احمدی از انجام بیش از 40پروژه توسط گروه جهادی انصارالمهدی عج تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد به همت نیروهای جهادی پروژه های در دهه فجر صورت خواهد گرفت.

روستای تنگه 2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی