نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

اعزام روایتگران دفاع مقدس به مدارس آبادان

| سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۶ ق.ظ

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از آغاز اعزام روایتگران دفاع مقدس به مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این روایتگران ترکیبی از رزمندگان دفاع مقدس، مدافع حرم و آزادگان هستند و در کنار آنها از راویان جوان که در دوره‌های روایتگری شرکت کرده و با اصول و فنون آن و خاطرات رزمندگان آشنایی پیدا کرده‌اند، استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، خاطرات انتخاب شده برای بازگویی در مدارس با ایام محرم و شخصیت‌های عاشورایی هماهنگی داشته باشد.

یلالی ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت‌های کانون تخصصی ایثار، تأمین محتوا با موضوع نسبت عاشورای حسینی و انقلاب اسلامی در قالب متن، صوت و کتاب برای مساجد در این ایام است.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان اظهار کرد: مسجد امام محمدباقر(ع) که کانون ایثار در آن فعالیت می‌کند نیز از آغاز دهه محرم به مدت ۱۲ شب برنامه شعرخوانی آیینی و روایتگری دفاع مقدس و سخنرانی را به طور ثابت برگزار می‌کند.

وی افزود: برای کودکان دختر و پسر نیز به صورت جداگانه غرفه‌های بازی در این مسجد در نظر گرفته شده که فضای آنها عاشورایی و دفاع مقدسی است.

یلالی از اجرای طرح روضه نیابتی در این مسجد خبر داد و گفت: روضه نیابتی طرحی است که امسال در مسجد امام محمدباقر(ع) شهرستان اجرا می‌شود و شرکت‌کنندگان در مجالس روضه مساجد در ایام محرم به نیابت از یک شهید در این برنامه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی