نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

دوره روایت‌گری دفاع مقدس در آبادان برگزار شد

| سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ق.ظ

احمد یلالی مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در خصوص برنامه‌های این کانون گفت: دوره آموزش روایت‌گری دفاع مقدس برای آقایان و بانوان طی دو روز از سوی این کانون برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین دوره آموزش کلاس‌داری و انتقال مفاهیم دینی ویژه معلمان پرورشی شهرستان در نظر گرفته شد که با همکاری دفتر امام جمعه و آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد. معلمان پرورشی مدارس دبستان، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در این دوره شرکت کردند.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان آبادان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کانون برگزاری دوره ویژه معلمان مدارس استثنایی با موضوع فنون مشاوره است که برای معلمان ۱۰ مدرسه برگزار شد.

وی گفت: این دوره‌ها و جلسات ادامه خواهند داشت. علاوه بر این برنامه‌های مستمر کانون در زمینه مصاحبه با والدین شهدا و آموزش گروه فیلم بردار برای این طرح نیز در حال برگزاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی