نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

 

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرحی به نام «دیدار یار» از هفته گذشته ۳۱ شهریورماه با موضوع دیدار با خانواده‌ها شهدا در این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: این طرح برای دومین بار با استفاده از ظرفیت مردمی آغاز شد که طی آن ۱۰۰ دیدار با خانواده‌‌های شهدا ور مناطق مختلف شهرستان آبادان انجام می‌شود.

یلالی با بیان اینکه این برنامه سوم خرداد امسال نیز به مناسبت فتح خرمشهر در آبادان انجام شد، افزود: به منظور انجام این دیدارهاگ، اطلاعیه‌ای منتشر شد که براساس آن مساجد، ادارات، خانواده‌ها و مراکز فرهنگی می‌توانند با تشکیل گروهی و تهیه هدیه‌ای کوچک به دیدار خانواده شهدای محله و منطقه خود بروند.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان با اشاره به دیگر برنامه‌های این کانون گفت: علاوه بر این برنامه دیدار هفتگی با والدین شهداء در روزهای چهارشنبه در حال انجام است. مصاحبه با والدین شهداء نیز توسط تعدادی از اعضای کانون به ۱۰۰ مصاحبه رسید. مرحله دوم این مصاحبه‌‌ها بزودی شروع می‌شود.

وی همچنین از اعزام راوی همزمان با آغاز فصل تحصیلی جدید به مدارس شهرستان آبادان خبر داد.

یلالی همکاری با گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه در جهت معرفی سوژه‌های ناب دفاع مقدس و پخش آن با نام «طلوع حماسه» و همچنین صدا و سیمای آبادان با نام «شب فیروزه‌ای» از دیگر فعالیت‌های این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی