نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

احمد مکیان از جوانان آبادانی در جبهه ی دفاع از حرم حضرت زینب و در نبرد با کفار داعشی ، به فیض شهادت نائل آمد.

  به گزارش عصر آبادان ، احمد مکیان از جوانان داوطلب حضور در جبهه های دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه روز گذشته از ناحیه پهلو ، مورد اصابت موشک قرار گرفت و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.

وی در کوی طالقانی(کوره ها) در ماهشهر به دنیا آمد و سپس در خانواده ای مذهبی و روحانی در آبادان تربیت شد. پدر این شهید والامقام از روحانیون معروف آبادان به شمار می رود.

شهید احمد مکیان از جوانترین شهدای مدافع حرم به شمار می رود و تنها یک سال از ازدواج این عزیز سفرکرده می گذرد.

لحظاتی پیش ، فرمانده و جانشین سپاه ناحیه آبادان به عنوان اولین مسئولان محلی ، با حضور در منزل پدر این شهید عزیز ، با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

بنا به اخبار غیر رسمی ، پیکر این شهید والامقام امشب از سوریه به ایران منتقل خواهد شد و به احتمال فراوان روز یکشنبه بر سر دستان امت شهیدپرور آبادان ، با عظمت هر چه تمامتر تشییع خواهد شد.

 

shahid-makkian (1) shahid-makkian (2) shahid-makkian (3) shahid-makkian (4) shahid-makkian (5) shahid-makkian (6) shahid-makkian (7) shahid-makkian (8) shahid-makkian (9)

نظرات  (۱)

دمت گرم
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی