نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در خصوص برنامههای این کانون، از برگزاری دوره آموزشی «تاریخ شفاهی، خاطره نویسی و پژوهش دفاع مقدس» خبر داد و گفت: نامنویسی این دوره آغاز شده است. این دوره که به مدت یک سال پیشبینی شده است با موضوع آموزش تاریخ شفاهی، خاطرهنویسی و پژوهش دفاع مقدس با حضور اساتید مؤسسه روایت فتح برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره ماهانه، یک یا دو روز در آبادان برگزار میشود و متناسب با علاقه و استعداد شرکتکنندگان طی آن آموزش تخصصی ارائه میشود. در هر جلسه از شرکتکنندگان تکلیفی خواسته میشود که تا ماه آینده آن را آماده سازند و در جلسه آینده جهت نقد و ارزیابی به استاد ارائه دهند.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان با اشاره به دورههایی گذشته این کانون در این زمینه و تربیت نیروهای متخصص گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت کادر جدید و شناسایی افراد مستعد در این زمینه است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی