نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان، رتبه نخست هجدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم

هجدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم با همه فرازها و نشیب ها به پایان رسید. خداوند را شاکریم که زحمات بیست ساله به ثمر نشست و گروه تواشیح و همخوانی «باقرالعلوم» توانست عنوان «اول» این مسابقات را کسب نماید.

گروه باقرالعلوم در مرحله فینال این مسابقات با ارائه کاری در مدح حضرت امیرالمومنین علیه السلام که با آهنگ سازی مشترک استاد موسوی و استاد خانچی ساخته شده بود، موفق شد حایز رتبه نخست این دوره از مسابقات شود.

ما، اعضای گروه تواشیح باقرالعلوم، به یکایک گروه های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خسته نباشید گفته و به همه گروه ها بالاخص گروه های حاضر در مرحله فینال به خاطر ارائه اجراهای زیبا، فنی، هماهنگ و تأثیرگذار تبریک می گوییم.

قطعا کسب این عنوان ارزشمند را پایان راه نمی دانیم، بلکه آن را آغازی دیگر برای ارائه آثار فاخر دینی و مذهبی و تأثیرگذاری بیشتر بر جامعه دین مدار و قرآن دوست دانسته و تلاش می کنیم تا روز به روز بر کیفیت آثار ارائه شده بیفزاییم و در حد توان دِین خود را به آستان پیامبر گرامی اسلام (ص) و خاندان طاهرینش ادا نماییم.

حال که این موفقیت ارزشمند نصیبمان شده است، بر خود لازم می دانیم از همه اساتیدی که به نحوی از انحا و به طور مستقیم یا غیرمستقیم تجربیات گرانقدرشان را در اختیار ما قرار داده و از نظرات ارزشمندشان ما را بهره مند نمودند و همچنین از اعضای سابق این گروه تشکر کنیم.
همچنین از جامعه قرآنی کشور به خصوص استان خوزستان، اعضای سایر گروه های شرکت کننده در این مسابقات و همه کسانی که به طور حضوری و ... به خاطر کسب این عنوان ما را مورد لطف خود قرار دادند، تشکر می نماییم.
و در آخر به عنوان میزبان برگزار کننده مسابقات از همه عزیزان بزرگوار بابت نواقص و کمی و کاستی ها عذرخواهی کرده ان شاء الله که ما را حلال بفرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی