نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

احساس حقارت نسبت به عظمت رزمندگان

| جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ



رهبر ما


من کتابهایی را که می‌خوانم، معمولاً پشتش یادداشت یا تقریظی می‌نویسم؛ یعنی اگر چیزی به ذهنم آمده، پشت آن یادداشت می‌کنم. این کتاب «فرمانده‌ی من» را که خواندم، بی‌اختیار پشتش بخشی از زیارتنامه را نوشتم: «السّلام علیکم یا اولیاءاللَّه و احبّائه»(۱). واقعاً دیدم که در مقابل این عظمتها انسان احساس حقارت می‌کند. من وقتی این شکوه را در این کتاب دیدم، در نفس خودم حقیقتاً احساس حقارت کردم.۱۳۷۰/۰۴/۲۵

بیانات در دیدار مسئولان دفتر هنر و ادبیات مقاومت

نظرات  (۲)

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    بروز هستم با مطلبی با عنوان:

    طنز:اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!(3)

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/02/05/tanz33312312313

    منتظر نظرات شما

    باتشکر

    پاسخ:
    سلام
    مممنون از حضور گرمتان
    یامهدی
    زیبا بود و با معنی
    به ماهم سر بزنین
    www.parishaniat.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی