نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

سالروز شهادت مجید سیلاوی

| چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ق.ظ

اَلان اِنکَسَر ظَهری!  

   براساس یکی از صفات قرآن، نامش را مجید گذاشتند. از کودکی به ورزش کشتی علاقه داشت و در عین حال، قرآن خواندنش هم عالی بود.🔸معدل دیپلمش نزدیک به ۲۰ شد. از او خواستند عکسش را برای چاپ در روزنامه ها بدهد که قبول نکرد.🔸امکان بورسیه در چند دانشگاه معتبر داخلی و خارجی برایش فراهم شد که جنگ شروع شد و قید ادامه تحصیل را زد.🔸در حین عملیات، چند نیروی بعثی اسیر شدند. چون در حال پیشروی بودند، نظر برخی بر کشتن آنها بود. مجید قضیه را متوجه شد و دوان دوان خودش را رساند و مانعشان شد. گفت: اینها در دست ما اسیرند.🔸سردار شهید مجید سیلاوی، از بنیانگذاران سپاه حمیدیه در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسید. او در اهواز متولد و به خاک سپرده شد.✳️به حاج قاسم سلیمانی گفتند: درست است که شما نیروی حاج علی هاشمی بودی؟ گفت: من نیروی مجید سیلاوی بودم و مجید نیروی علی. مگر الکیه نیروی حاج علی بودن؟❇️بعد از شهادت مجید، حاج علی هاشمی گفت: شهادت مجید، کمرم را شکست! کرخه کوری که مجید را برده را به کرخه نور تبدیل می کنیم.(راوی: برادر شهید، حجه الاسلام سیلاوی امام جمعه محترم چوئبده)

مجید سیلاوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی