نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

سالروز شهادت محسن داودی دهاقانی

| سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۰۸ ق.ظ

از تبار محمد(ص)!

در فروردین سال ۱۳۳۹ در آبادان متولد شد. دوران تحصیل را در اصفهان و تهران سپری کرد. طی انجام مبارزات دوران انقلاب، یک بار توسط ساواک دستگیر شد.🔸در دانشگاه در رشته فیزیک قبول شد اما بعد از مدتی انصراف داد و به خدمت سربازی رفت. می گفت: این جنگ حسینیان با یزیدیان زمان است.🔸محسن داودی دهاقانی پس از سالها مبارزه، در تاریخ ۱۳۶۰/۶/۱۱ در صحراهای سوزان بُستان به شهادت رسید.💠درود خدا بر محمد و آل محمد و بر خمینی از تبار محمد(ص). درود بر شهدای اسلام که با نثار خونشان، راههای باطل را به نیستی کشاندند.🔹پدر و مادرم! اگر به فرزندتان علاقه دارید، بدانید از آنِ شما نیست؛ امانتی است در دست شما. مواظب باشید عشق فرعی، آن عشق اصلی را از یادتان نبرد.🔹در آغاز حمله بود که خبر شهادت دو یار اسلام و امام(رجایی و باهنر)را شنیدیم. بسیار متاثرم ولی روحیه انتقام از شیطان بزرگ در همه بچه ها بالا رفت.🔹عهد بستیم هرچه زودتر این مزدوران را در مرزها به جهنم بفرستیم و سپس مزدوران داخلی را.🔹خداوند لذت حرکت در راهش را به ما بچشاند که هر که به سرچشمه هستی دستی دراز کرد، تا غرق شدن در آن سرچشمه، آرام ندارد.

محسن داودی دهاقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی