نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: این کانون فرهنگی ـ هنری با همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی، از یک ماه و نیم گذشته دوره یکساله تاریخ شفاهی و پژوهش دفاع مقدس را در این شهرستان آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ماهانه با حضور اساتید دفتر مطالعات جبهه فرهنگی یک تا دو روز در آبادان برگزار می‌شود و بر اساس شناسایی  استعدادها که در سطح شهر؛ مساجد، کانون‌ها، ادارات و مدارس انجام شده است، شرکت​کنندگان در این دوره آموزشی حضور می‌یابند.

یلالی با بیان اینکه مرحله اول این دوره جمعه ۱۴ خرداد برگزار شد، گفت: سه مبحث؛ اهمیت تاریخ شفاهی، رصد فعالیت‌های جبهه استکبار در راستای تهاجم فرهنگی و سوژه‌یابی در حوزه دفاع مقدس در این دوره آموزش داده شد.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان عنوان کرد: ۳۰ نفر در این دوره شرکت کردند و محمدمهدی رحیمی تدریس این دوره را بر عهده داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی