نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

دوره تاریخ شفاهی

| جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

در راستای برنامه های بلندمدت کانون ایثار و شهادت باقرالعلوم علیه السلام آبادان، به همت اعضای کانون و با همکاری قرارگاه فرهنگی دفترامام جمعه آبادان دوره یک روزه تاریخ شفاهی و پژوهش دفاع مقدس باحضور استاد محمدمهدی رحیمی از اساتید دفترمطالعات فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی در تاریخ جمعه 14 خردادماه برگزار گردید.

جلسه امروز شروع دوره یکساله پژوهش درحوزه دفاع مقدس می باشد که در راستای جذب و آموزش نیروهای مستعد جبهه انقلاب اسلامی در حوزه های نویسندگی و پژوهش های دفاع مفدس شروع به فعالیت نمودند.

به نقل از مدیریت محترم کانون ایثار و شهادت باقرالعلوم علیه السلام ، موضوعات مورد بحث در این کارگاه های آموزشی حول محورهای تاریخ شفاهی، رصدجریان ضدانقلاب درحوزه فرهنگ، سوژه یابی تحقیق دفاع مقدس می باشد که در ادامه برگزاری این کارگاه ها در ماه های آینده براساس استعداد متربیان ، آموزش بصورت تخصصی تر تفکیک می شود و از افراد آموزش دیده در حوزه های کاربردی استفاده می شود.

لازم بذکر است تعدادی از ، نفرات فعالی که هم اکنون در حال فعالیت در حوزه دفاع مقدس در شهرستان می باشند ، در گذشته در چنین دوره هایی شرکت نموده اند.


دوره تاریخ شفاهی1


دوره تاریخ شفاهی2


دوره تاریخ شفاهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی