نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

برگزاری دوره آموزشی یکساله تاریخ دفاع مقدس در آبادان

| چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ق.ظ

دوره آموزشی یکساله تاریخ شفاهی ،خاطره نویسی و پژوهش در زمینه دفاع مقدس در آبادان برگزار می گردد .


مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت استان خوزستان گفت: دوره آموزشی یکساله تاریخ شفاهی ،خاطره نویسی و پژوهش در زمینه دفاع مقدس در آبادان برگزار می گردد .

به گزارش خبر نگار  فرهنگ و هنر آبادان آنلاین ، احمد یلالی اظهار کرد : این کانون در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  که فرمودند ؛ نگذارید تاریخ دفاع مقدس دستخوش تحریف و فراموشی گردد ،فعالیت های مناسبی را در برنامه های خود گنجانده است .

یلالی ادامه داد:این کانون تخصصی در سال های گذشته فعالیت های خود را در زمینه تولیدات فیلم مستند ، کتاب و غیره در خصوص دفاع مقدس به مرحله اجرا گذاشت و در این راستا علاقمندان به فعالیت های ارزشی در سطح شهر را شناسایی نمودیم و در زمینه کتاب نیز کتاب" آخر دنیا "که خاطرات کوتاه رزمندگان را در خود گنجانده است را منتشر کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیان کرد : در سال جاری نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این کانون ،جهت جلوگیری از تخریب تاریخ شفاهی و پژوهش فعالیت های خود را آغاز کردیم و در همین راستا اقدام به برگزاری دوره آموزشی یکساله تاریخ شفاهی ،خاطره نویسی و پژوهش در زمینه دفاع مقدس با حضور استاد قاضی از پژوهشگران موسسه روایت فتح در شهرستان  آبادان نموده ایم .

یلالی گفت: در این دوره آموزشی زمینه فعالیت ها مشخص و تفکیک گردیده است  و استاد قاضی ماهی یکبار با حضور در این کارگاه عملی، سوژه ها  را بررسی و هنرجویان را  آموزش می دهد .

وی ضمن قدردانی از همکاری اعضاء کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دفتر امام جمعه آبادان، دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه آبادان ومعاونت پرورشی آموزش و پرورش آبادان ،گفت:علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه های آموزشی می توانند همه روزه تا پایان اردیبهشت ماه با شماره همراه 09167008657 ارتباط برقرار نمایند .

وی در پایان به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند : از همه نگارندگان حوادث جنگ درخواست می کنم از ثبت و ضبط جزئیات این دوران غفلت نکنند زیرا این دوره ،دوره ذخیره نیروی محرکه تاریخ و الهام بخش امم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی