نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

“خوزستان آماده استقبال از از پیکر جان باختگان منا است” این جمله ای بود که مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفته است.

به گزارش عصر آبادان؛  خوزستان آماده استقبال از از پیکر جان باختگان حوزستانی منا است این جمله ای بود که مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفته است.

ناصر حویزاوی گه برای دلجویی از خانواده های جان باخته در فاجعه منا به آبادان رفته بود گفته است مراسم تدفین باشکوهی با حضور مردم و مسئولان استانی پیش بینی شده است.
سازمان حج و زیارت کشور آمار نهایی قربانیان فاجعه دردناک منا را ۴۶۴ نفر اعلام کرد که ۷ نفر آنها خوزستانی هستند.
پیش از این آمار کشت های خوزستان ۸ نفر اعلام شده بود که روز گذشته سازمان حج و زیارت یکی از زائران خوزستانی اعزامی از آبادان به نام «ایوب پوراحمدیان» را از لیست جان‌باختگان فاجعه منا حذف کرد.
کشته شدگان آبادانی این حادثه دردناک قرار است در  جوار قبور شهدای سینما رکس آبادان به خاک سپرده شوند.
عبدالستار شنیور نصاری، امین باوی، حسین بغلانی، محمدسعید سعیدی زاده، فواد مشعلی و حسین بیت غانم از جان باختگان آبادانی این حادثه می باشند و اکبر قمری جان باخته اهوازی مناست.
هواپیمای حامل ۱۰۴ تن از جانباختگان از فاجعه منا صبح امروز در فرودگاه مهر‌آباد به زمین نشست اما پیکر شهدای خوزستان همراه این کاروان نبود.
مدیرکل حج و زیارت خوزستان می گوید گروه اداره کل حج و زیارت خوزستان در فرودگاه مهرآباد تهران مستقر است و اجساد هفت خوزستانی فوت شده در حادثه منا را به خوزستان منتقل خواهند کرد.
قرار است مراسم فوت شدگان حادثه پس از رسیدن پیکرهای مطهرشان در اهواز و آبادان برگزار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی