نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

قسمتی از وصیت نامه شهید عبدالکاظم نیسی

| شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ


اگر شهید شدم در حالی که می دانم لیاقت شهادت را ندارم، ولی این وظیفه من است که به شما بگویم

بعد از من هر چه امام خمینی می گوید را عمل کنید و به سخنانش گوش دهید.

نظرات  (۱)

چه پیام زیبایى.

من نوه ایشان هستم.و به ایشان افتخاااااار میکنم😘

پاسخ:
سلام ممنون که به این وبلاگ سر زدید
ان شاالله مجدد هم مطالب رو بررسی کنید
اگر مطلبی و عکسی از شهید دارید ارسال کنید که در وبلاگ درج شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی