نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

دیدار مسئولان آبادان با خانواده شهدا و ایثارگران

| پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ
 
به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور انجام شد

به‌ مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، جمعی از مسئولان آبادان به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفتند.

خبرگزاری فارس: دیدار مسئولان آبادان با خانواده شهدا و ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صبح امروز به‌ مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، جمعی از مسئولان آبادان به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفتند.

فرماندار ویژه آبادان در این دیدار که از خانواده شهید جانباز آزاده«هادی ربیعی» و آزاده جانباز «جاسم چعبی‌زاده» صورت گرفت، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران کسانی هستند که با تحمل مرارت‌ها و زحمات فراوان دین خود را به نظام و مردم ادا کردند.

عزیزالله شهبازی با تاکید بر لزوم قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران؛ افزود: موظفیم تا برای همراهی و تسکین آلام مردم در کنار آنان باشیم چرا که این اقدام ما را در جهت برداشت گام‌های موثرتر کمک می‌کند.

معاون استاندار خوزستان اضافه کرد: آبادان شهر پرآوازه‌ای‌ است که 4 هزار و 200 شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با گذشت از جانشان در جهت حفظ سرزمین، نظام و شعائر انقلاب و پشتیبانی از حرمت امام خمینی(ره) به میدان‌های نبرد حق علیه باطل رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید جانباز آزاده «هادی ربیعی» سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی متولد 19 فروردین‌ماه سال 1346 در آبادان و دارای یک دختر و دو پسر است، وی در جمع لشکر 81 کرمانشاه(باختران) بود که در سال 67 در زمره مفقودان قرار گرفت و در سال 69 با اسرا به میهن بازگشت، ربیعی این جانباز آزاده شیمیایی در چهارم تیرماه سال 79 به درجه رفیع شهادت نائل شد، مزار وی در گلزار شهدای خضر نبی(ع) آبادان است.

آزاده جانباز «جاسم چعبی زاده» سرباز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی متولد 20 خردادماه سال 1345 در آبادان و دارای دو دختر و دو  پسر است، وی در 31 تیرماه سال 67 در عملیات میمک به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد، نامبرده در 21 شهریورماه سال 69 به میهن بازگشت، او دارای 25 درصد جانبازی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی