نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان
 
در سی و هفتمین سالگرد فاجعه آدم‌سوزی سینما رکس آبادان

کارگردان و بازیگر تئاتر آبادانی از اجرای نمایش «با من فریاد بزن» در سی و هفتمین سالگرد فاجعه آدم سوزی سینما رکس آبادان خبر داد.


خبرگزاری فارس: «مهدی پرویش» با نمایش «با من فریاد بزن» به صحنه می‌آید
  •    

مهدی پرویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان از اجرای نمایش جدیدش به‌ مناسبت سالگرد فاجعه آتش‌سوزی سینما رکس آبادان خبر داد و اظهار کرد: نمایش «با من فریاد بزن» در دو شب 28 و 29 مردادماه جاری در دو سانس در آبادان به نمایش در خواهد آمد.

وی ادامه داد: این نمایش که با 18 بازیگر اجرا خواهد شد داستانی پیرامون فاجعه سینما رکس آبادان در سال 57 را روایت خواهد کرد.

کارگردان و بازیگر تئاتر در آبادان تصریح کرد: این اثر در دو بخش ترکیبی پرفورمنس و نمایش اجرا خواهد شد و دارای تابلوهای مختلفی خواهد بود.

پرویش افزود: نمایش «با من فریاد بزن» در روز چهارشنبه 28 و پنجشنبه 29 مردادماه جاری، ساعت 18 و 30 در محل مزار شهدای سینما رکس برگزار و در ساعت 21 نیز در محل یادمان این شهدا واقع در محل سابق سینما رکس آبادان به اجرا در خواهد آمد.

وی تاکید کرد: داستان این نمایش روایتگر چند تن از جان‌باختگان فاجعه آدم سوزی سینما رکس آبادان است که هر کدام با قصه خاصی از زندگی خود شامگاه 28 مردادماه سال 57 برای تماشای فیلم به سینما رفتند و در این سینما دچار حریق شده و جان خود را از دست دادند.

 کارگردان آبادانی تئاتر کشور عنوان کرد: برای این اثر دو ماه در گرمای طاقت‌فرسای آبادان در بدترین شرایط ممکن بدون داشتن امکانات ابتدائی همچون آب و برق، تمرین و این کار را برای گرامیداشت این روز آماده کردیم.

پرویش با ابراز گلایه از مسئولان شهر آبادان خاطرنشان کرد: هیچ‌کس برای مهیا کردن نمایش از ما حمایت نکرد، اما حالا که پس از آن همه کمبود و زحمت در گرمای آبادان این کار آماده شده، تماس‌هایی از سوی برخی مسئولان گرفته می‌شود و خواهان حضور و مشاهده کار و گرفتن عکس با اعضای این گروه هستند که جای بسی تأسف است.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش «با من فریاد بزن» با طرح و کارگردانی مهدی پرویش در سی و هفتمین سالگرد فاجعه آدم سوزی سینما رکس آبادان در آبادان به اجرا درمی‌آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی