نسل طوفان

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

وبلاگی برای معرفی شهدای آبادان و خرمشهر

نسل طوفان

این وبلاگ به جهت معرفی شهدای آبادان و خرمشهر با ایده فکری خادم الشهداء حاج احمد یلالی و همراهی شاگردان ایشان راه اندازی گردید.

نویسندگان

وصیت نامه شهید حمید دریس

| يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۳ ب.ظ

 

با سلام درود به حضرت ولیعصر امام زمان(عج) و نایب رحمتش امام خمینی با سلام بر امت مسلمانان بروجرد.

اینجانب حمید دریس تاریخ تولد:1345   ش ش:1650   صادره از آبادان که در این جنگ تحمیلی به بروجرد آمدیم و بگوییم این جنگ برای ما خیلی خوب بود زیرا که به ما خیلی چیز ها یاد داد از جمله جنگیدن با کفار و دشمنان اسلام دیگر این را دانسته که چرا در این دنیای بی حاصل این ابر قدرتهای جنایتکار ملت مظلوم ایران و دیگر ملتهای مظلوم را به خاک و خون میکشند.


پس کو این بین الملل که این کشورهای جنایتکار محکوم کند؟

چرا در این دنیا نیست ابر قدرتی که این جنایتکاران را محکوم کند؟

پس از اینجا میفهمیم که این ابر قدرتها فقط برای حفظ منافع خود این جنایتهارا میکنند و اگر نمیکنند از آنها دفاع میکنند و آنها را حمایت میکنند چرا این چنین است؟

چرا باید ابر قدرتها ملتهای مسلمان را در نیمه های شب در سرمای زمستانی و در حالی که همه خواب میباشند از طفل گرفته تا پیرمرد را با بمبهای خود شهید میکنند؟

پس ما باید چه کنیم؟ وظیفه تک تک ما مسلمانان

این است که اسلحه رزم را بر دوش گرفته و تا آخرین قطره خون خود با این کفار جنایتکار بجنگیم و اگر شهید شویم که پیروزیم و اگر پیروز شدیم که بازهم پیروزیم.

وقتی که من مرده ام چشمهایم را باز بگذارید که منافقین بدانند که کورکورانه نمرده ام و دستهایم را باز بگذارید تا این منافقان بدانند که چیزی با خود نبرده ام.

از تمام دوستانم میخواهم که مرا حلال کنند مخصوصا بچه های پایگاه و از تمام فامیلهایمان و آشنایان میخواهم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند و دعا کردن برای امام را فراموش نکنند چون ما هرچه داریم از امام داریم.

سر مزار من گریه نکنید و اگر گریه کردید برای مظلومیت اباعبدالله الحسین گریه کنید چون ما در برابر امام حسین هیچ چیز نیستیم.

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی